Позашкільний навчальний заклад

Полтавський міський центр дитячо-юнацьких клубів за місцем проживання

при Управлінні освіти м. Полтава

На допомогу організаторам змістовного дозвілля та відпочинку дітей у період літніх канікул


З метою активізації розвитку методичної роботи, поновлення інформаційного банку передового педагогічного досвіду, педагогічним колективом ПМЦ ДЮК за місцем проживання випускається збірка сценаріїв проведення дитячих свят під час літніх канікул.
Дане видання призначене для педагогів-початківців, студентів-практикантів, які проходять виробничу практику на базі дитячо-юнацьких клубів за місцем проживання.
Метою виробничої педагогічної практики (літної педагогічної практики) є розширення професійно-педагогічних знань, формування досвіду самостійної організації життєдіяльності дитячого колективу, озброєння майбутніх педагогів методикою виховної роботи в умовах літніх оздоровчих закладів.
Літня педагогічна практика розв'язує важливі завдання професійного і соціального становлення студентської молоді, а саме:
- формування у студентів організаторських, комунікативних, прикладних умінь;
- оволодіння методикою підготовки та проведення різних форм роботи з дітьми - походів, екскурсіій, ігор на майданчику, конкурсів-оглядів, занять клубів за інтересами, гуртків тощо;
- формування професійно-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя (вихователя) і перевірка психологічної та педагогічної готовності до роботи з дітьми;
- формування навичок роботи стосовно збереження та зміцнення здоров'я дітей та підлітків;
Під час літньої педагогічної практики студенти здійснюють виховну роботу з вихованцями ДЮК за такими основними напрямками:
- моральне виховання дітей та підлітків;
- патріотичне виховання, збереження культурної спадщини нашого народу;
- трудове і економічне виховання дітей та їх професійна орієнтація;
- екологічне виховання;
- розумове виховання;
- фізичне виховання ;
Не менш важливу роль у роботі молодих спеціалістів відіграє розвиток індивідуальних здібностей і талантів вихованців, а також організація змістовного дозвілля та відпочинку дітей.
Збірка, яку Ви тримаєте в руках, презентує сценарії проведення літніх дитячих свят, які можуть бути лише зразком у роботі з дітьми, а також джерелом для нескінченної творчості педагога-початківця.

 Сценарій розважально-ігрової програми
«Барви сонячного літа»
Ведуча: Доброго дня всім учасникам нашої розважальної програми «Барви сонячного літа». Ми розпочинаємо свято жартів та гумору. І я запрошую по 8 чоловік від кожного дитячо-юнацького клубу. Увага конкурс.
Конкурс №1 «Шикування»:
- по зросту;
- по кольору очей;
- по кольору волосся;
- по розміру взуття;
- по даті народження;
- по імені.
Конкурс №2 «Танцювальний»
(Учасники конкурсу, танцюючи в колі, зображують представників живої природи):
- задоволеного бегемота;
- скаженого пса;
- стурбованого кота;
- стрімкого комара;
- лякливого зайця;
- скажену козу;
- гордого орла;
Конкурс №3 «Пантомім» (Пофантазуйте і покажіть мімікою і жестами):
- гарячу праску;
- будильник;
- чайник;
- телефон;
- кавомолку;
- міксер;
- пральну машину;
- відбійний молоток.
Конкурс №4 «Знайди речі»:
(Асистенти роздають учасникам бланки із переліком речей)
- Кепка;
- взуття;
- щось червоного кольору;
- предмет, який починається на букву «р»;
- предмет, який починається на букву «с»;
- браслет.
Ведуча: а далі у нас - конкурс пародій
Конкурс №5 (Учасник обирає собі картку. Його завдання - зробити пародію на того співака чи співачку, яка вказана на картці).
Майкл Джексон;
Діма Білан;
Борис Мойсеєв;
Шакіра;
Руслана;
Вєрка Сердючка;
Квест Пістолс;
Брати Борисенки.
Конкурс №6 «Танці-Єдиноборство»
Завдання для учасників – виконати танок з елементами єдиноборства. Варіант танцювальної мелодії – 40-ва симфонія В.А. Моцарта; танцювальні елементи можна запозичити з …
- боксу;
- фехтування;
- боротьби сумо;
- карате;
- армреслінгу;
- баскетболу.
Конкурс №7
Ведуча: Зараз ми побачимо, як любителі ламбади виконують деякі сільськогосподарські роботи.
Отож учасники! Під звуки відомої та улюбленої ламбади продемонструйте, як ви:
- копаєте грядки;
- підгортаєте картоплю;
- прополюєте редиску;
- поливаєте моркву;
- спушуєте міжряддя полуниці;
- саджаєте картоплю ;
- збираєте помідори;
- зриваєте кукурудзу .
Конкурс №8 «Хоровод»
(Зобразити хоровод представників професій і не тільки…):
- регулювальника дорожнього руху;
- провідника поїзда;
– кранівника баштових кранів;
– диригента оркестру новорічних інструментів;
– білих ведмедів;
- пінгвінів;
– зайчиків;
– трактористів у полі.
Конкурс№9 «Супердмух»:
Завдання учасникам – переправити паперових рибок на сторону суперників. Конкурс виконується парами.
Конкурс №10 (Конкурс проводиться між двома клубами згідно жеребкування)
Ведуча: а зараз наступне завдання : «Почуй учасника команди».
1. В споре рождаєтся истина.
2. Не имей 100 рублей а имей 100 друзей.
3. Сытый голодному не товарщ.
4. Любви все возрасты покорны.
5. Сделай дело, гуляй смело.
6. Без труда не вытянешь рыбку из пруда.
7. Когда я ем я глух и нем .
Конкурс №11
Фліпчарт (озвуч уривок відео)

Сценарій розважальної програми «День пірата»
(сцена оформлена як острів, ведучі в костюмах піратів)
Ведуча: Доброго дня всім, хто завітав сьогодні до нас в гості. Давайте на якусь мить закриємо очі та поринемо в світ пригод та небезпек. Тож уявімо себе на безлюдному острові. А потрапили ми сюди на своїх піратських кораблях.
Отож, новоспечені пірати, увага конкурс!
(команди представляють назву кораблів, девізи, емблеми).
Ведуча: А зараз запрошуємо по одному пірату від кожного корабля на острів
(по одному представнику з команди виходять на сцену).
Якщо ви дали згоду бути піратами, то спочатку розпрощайтеся зі своїми колишніми іменами, звати Вас тепер не Сашко, Дмитро, Петро, а Сем, Дем, Пем. (Перша буква імені +ем).
Але для справжнього пірата цього замало, кожен з Вас повинен мати справжнє піратське прізвисько.
Я оголошую перше випробування: хто довше всього простоїть на одній нозі (друга піднята, в коліні ногу згинати забороняється), той перемагає і отримує прізвисько…Довга нога
(Учасники стають в шеренгу і стоять на одній нозі).
Друге випробування:
Справжнім піратам доводиться прокладати шлях по морях і океанах, інколи доводиться визначати відстань на око і робити це потрібно з великою точністю, щоб не посадити корабель на міль, давайте перевіримо настільки точними можуть бути наші пірати, для цього запрошуємо по одному представнику з кожного корабля.
Ваша задача на око виміряти цей стіл в ручках. Згадайте, як у відомому мультфільмі вимірювали удава в папугах, принцип виміру той же.
І так дивимося на стіл і тихо на вушко говоримо мені результати. (ведуча записує результати, потім сама виміряє стіл за допомогою ручки і називає переможця який найточніше виміряв стіл)
Переможець конкурсу отримує прізвисько «Криве око».
Третє випробування:
Знову запрошуємо по одному пірату з кожного корабля, той, хто найдовше з вас прокрутить обруч на шиї - переможе і отримає прізвисько «Довга шия».
Четверте випробування:
Ведуча: щоб пройти наступне випробування ми запрошуємо по два представника від кожного корабля.
Вас всього 10, а пляшок з водою 9, зараз буде звучати музика, а коли вона стихне, то кожен з вас повинен схопити одну пляшку, кому невистачить той вибуває. Одночасно з гравцем, який вибув прибирається 2 пляшки.
Переможець, а це той, хто схопить останню пляшку, отримає прізвисько «Швидкі ноги».
Випробування п’яте:
Проведемо змагання для корабельних кухарів, до речі як їх називають? Правильно говорите – кухар на кораблі це «кок». Тож Ваше завдання - пронести як найдовше ложку в якій лежить картоплина.
Переможець отримує прізвисько «Сталевий зуб»
Шосте випробування:
Конкурс для найуважніших! Запрошуємо по 2 представника. Перед вами - стілець з іграшками, зараз ви відвертаєтесь, а я забираю по 1 іграшці. Ваше завдання - сказати, якої іграшки не вистачає.
Переможець отримає прізвисько «Зірке око».
Сьоме випробування
Як відомо моряки-пірати завжди любили поспівати. Запрошуємо на сцену наймузичніших представників зі шхун. Ви повинні за допомогою носа та пальців рук зіграти будь-яку мелодію, але так зіграти, щоб ваша команда її відгадала.
Переможець отримує прізвисько «Музичний ніздря».
Восьме випробування:
І нарешті найскладніше випробування для найрозумніших, а найрозумніші та найкмітливіші в команді, звичайно ж, – капітани.
Тож запрошуємо на сцену капітанів наших шхун, для вас ми підготували жарти і загадки, і якщо ви їх відгадаєте, то отримаєте прізвисько «Розумна голова».
Команди можуть допомагати своїм капітанам. Діє правило «піднятої руки», тільки в тому випадку підказка буде зарахована команді.
Почали:
1) Від чого пливе качка? ( Від берега)
2)Що посередині озера ?(Буква «е»).
3) Від чого у гуски лапи червоні? (Від колін).
4) Під яким кущем сидить заєць в зливу? (Під мокрим).
5) Перед ким всі скидають капелюха? ( Перед перукарем).
6) Яке місто Франції стоїть на м’якому місці? (Париж, на р. Сєні).
7) Яке місто найсердитіше? (Грозний).
8) Росте 2 берези, на кожній березі по 4 шпильки. Стільки всього шпильок? (Шпильки на березі не ростуть).
9) Скільки місяців в році має 28 днів? (Всі).
10) Від чого горять сірники? (Від тертя з коробкою).
11) По чому літають птахи? (По небу)
12) Шелестячи травою проповзає батіг живий. Ось він встав і зашипів, підходь, хто дуже сміливий.(Змія).
13) Я під пахвою посиджу і що робити розкажу: чи дозволю вам гуляти, чи мерщій в постіль лягати. (Градусник )
Ну ось. діти й підійшло до завершення наше свято. Ми пограли в піратів, успішно подолали всі випробування та перешкоди, отримали піратські імена і прізвиська. А насамкінець ми даруємо вам пісню. Тож підспівуйте і не шкодуйте своїх оплесків
(Звучить пісня про море чи піратів у виконанні вихованців ДЮК

Сценарій конкурсно-розважальної програми
«Крила Купідона»
(Лунає музика,на сцену виходить купідон, що немає крил)
Купідон: Ой-ой-ой. Що ж мені робити?! Ну от, як я можу показатися перед головним купідоном?! Як? Як могла я забути крила?!!Це ж не ключі. Вчора були. Вночі були. А вранці вже немає….
(Купідон нервово міряє сцену):
Стоп, знову?!! Ну ось, чому пари, які я благословляю розпадаються, а я мучитись без крил маю. Все досить!!!Тепер буду дарувати благословення лише ідеальним парам.
А тому оголошую конкурс на звання «Ідеальна пара» і запрошую на сцену учасників. Шановні глядачі підтримаємо їх оплесками!! (Учасники піднімаються на сцену)
Та для початку представимо наше вельмишановне журі, бо ж саме вони будуть справедливо оцінювати наших конкурсантів. (представлення членів журі)
(Учасники стають на сцені у лінію) Отже можна розпочинати!!! І перший конкурс - інтелектуальна вікторина. Давайте перевіримо, що знають наші учасники про кохання та шлюб.
Конкурс № 1:ВІКТОРИНА
Завдання: кожній парі по черзі зачитуються запитання. Якщо ви не знаєте відповіді, або ваша відповідь виявиться неправильною, право на відповідь переходить до наступної пари.
1 пара:
1. На який квітці закохані ворожать: «любить – не любить» (ромашка)
2. Який ювелірний виріб свідчить про те, що людина, яка його носить, одружена? (Обручка)
3. 50-та річниця шлюбу? (,,Золоте,,весілля)
2пара:
1. Який твір виконували у давнину закохані юнаки під балконами своїх обранок? (Серенаду).
2. Як називається запланована зустріч двох закоханих? (Побачення).
3. Кожна річниця шлюбу має свою назву. Як називається 25 річниця шлюбу? (Срібне весілля).
3 пара:
1. Як древні греки називали маленького крилатого Бога кохання, сина Афродіти? (Ерос,Амур).
2. Ким для чоловіка є мати дружини? (Теща).
3. Як називали дівчину, в яку закохався Том Сойєр, герой твору американського письменника Марка Твена? (Беркі Тетчер).
4 пара:
1. Як звати грецьку богиню кохання? (Афродита).
2. Твір якого композитора обов’язково слухають усі молодята? (Вальс Мендельсона).
3. Назвіть видатного англійського драматурга, який у своїх творах оспівував кохання? (В.Шекспір).
Ведуча: якими розумними виявилися наші учасники! Чи не так? Не чую? Тож тепер перевіримо, наскільки добре наші дівчатка знають компліменти. Отже, другий конкурс для вас, джентльмени!
Конкурс № 2: Конкурс компліментів
Завдання: Дівчата і хлопці стають у дві лінії одне навпроти одного на різних кінцях сцени. За кожний сказаний комплімент дівчина робить невеликий крок уперед. Хто далі пройде, той і переміг. Повторюватися учасницям не можна. Роль хлопців - вболівати за свою половинку.
Ведуча: Дівчата у нас молодці. А хлопці? Учасниками наступного конкурсу станете саме ви, дорогі наші чоловіки.
Конкурс № 3: Освідчення у коханні
Завдання: ведуча починає фразу, а хлопці мають її закінчити. Головна умова – щоб було смішно і глядачам, і учасницям.
Варіанти фраз:
- Твої очі, як…
- Твої вуста нагадують мені…
- Твоя фігура схожа на...
- Твій голос прекрасний, ніби…
Ведуча: Ну що, дівчата, вміють наші хлопці здивувати красивими фразами?!..
Ми перевірили і дівчат, і хлопців. Тому, на мою думку, настав час перевірити наскільки добре вони підходять один одному. Наступний конкурс танцювальний.
Конкурс №4: Повільний танок
Завдання: Кожній парі видається газета, на якій вони мають танцювати. Далі завдання ускладнюється, оскільки, газета складається пополам. Так врешті-решт, хлопець змушений взяти свою партнерку на руки, або зробити так, щоб ви могли поміститися на маленькому шматочку паперу.
Ведуча: Бачу, що всі наші пари танцюють чудово. Чи не так??? Добре, перейдемо до наступного конкурс, а саме:
Конкурс №5: Сіамські близнюки
Завдання: Учасникам в парах зв’язують по одній руці, а двома іншими вони повинні зав’язати бантик.
Ведуча: Отже ми розпочинаємо конкурс. Та чомусь я не чую наших вболівальників??!! НЕ забувайте підтримувати наших конкурсантів.
А зараз ми перевіримо наших хлопців на кмітливість та швидкість, тож ми розпочинаємо наступний конкурс!!
Конкурс №6: Конкурс з різнокольоровими кульками
Завдання: на сцену виходить два учасника, кожному до ноги прив’язується кулька. Необхідно лопнути один одному кульку ногою, хто зостанеться переходить, до наступного етапу.
Ведуча: найбурхливішими оплесками ми вітаємо переможця конкурсу!!!
В тому, що хлопці кмітливі та витривалі ми ні миті не сумнівалися. А от дівчат наших без заперечно можна назвати оригінальними і в цьому ми пересвідчимося прямо зараз.
Конкурс №7: Оригінальна страва для коханого.
Завдання: дівчата демонструють, які вони вмілі господині. Кожна учасниця презентує свій оригінальний рецепт страви для коханого.
Ведуча: дівчатка – справжні господині і успішно справилися зі своїм завданням. Ці бурхливі оплески вболівальників – Вам!
А зараз я запрошую на сцену всі пари, всіх учасників нашого свята. Всі ви молодці, але кожна пара – оригінальна та неповторна по своєму. Тож настав час нагородити наших учасників почесними званнями. До слова запрошуємо членів журі. (Журі нагороджує учасників грамотами).
Варіанти номінацій: найоригінальніша пара; найтанцювальніша пара; найромантичніше пара; найекстравагантніша пара; найкреативніша пара тощо.

Сценарій розважальної програми «Гуморина»
Ведуча: Доброго вечора, вам невгамовні смішарики та веселі гумористи! Сьогодні на святковому календарі з`явилося довгоочікуване свято, на яке ми давно чекали! Діти, підкажіть нам, як називається це свято. (Гуморина)
Саме сьогодні ми дізнаємося, хто жартуватиме, а хто буде сміятися над жартівниками. Та для початку треба провести перекличку, чи всі ДЮКи присутні в залі?
Ведучий: Ну що ж розпочнемо нашу гуморину. До речі, а, ти знаєш щось про гуморину взагалі?
Ведуча: Ну щось та знаю. Це - свято гумору, на якому показують різні смішні постановки і чия виявиться смішнішою – той і переміг. Ну ось, здається, і все…
Ведучий: Так мало… А ти знаєш, що столиця гумору - Одеса і туди з`їжджаються туристи і гумористи з усього світу.
Ведуча: тепер знаю, дякую за цікаву інформацію.
Ведучий: А ти знаєш, що у нас сьогодні не тільки гуморина, а ще і день навпаки! Пропоную перевтілитися у тварин! Запрошуємо по 2 чоловіки від арт-компаній на сцену.
Конкурс «Діалог тварин»
Запрошується на сцену по 2 представники від кожного дитячо-юнацького клубу.
- курка та півень – 1 арт-компанія;
- свиня та корова – 2 арт-компанія;
- велика і маленька собака – 3 арт-компанія;
- мавп та мавпочка – 4 арт-компанія;
- лев і кінь – 5 арт-компанія;
- кіт і собака – 6 арт-компанія;
- гусак та качка – 7 арт-компанія;
- змія та ящірка – 8 арт-компанія;
- слон та Моська – 9 арт-компанія;
- ведмідь та заєць – 10 арт-компанія;
- папуга та кіт – 11 арт-компанія;
- бегемот та жирафа -12 арт-компанія.
Тема діалогу: Прогноз погоди
Ведуча: Звірі, звірі…. О, згадала про Звєрєва! А розкажи мені про нього хто він, чим займається?
Ведучий: Що прямо тут? При людях? Він - гламурний покидьок, скажу тобі правду! Ну я знаю його улюблену фразу «Звезда в шоке!!!». А ще він - парихмахер, стиліст, і до того ж ще й вокаліст!
Ведуча: Який з нього вокаліст?
Ведучий: Приблизно такий самий, як у гуморесці «Вокаліст», яку розкаже одна з вихованок ДЮК.
Ведуча: А скількох відомих гумористів ти можеш назвати?
Ведучий: Ну Винокур, Міша Галустян (бородач, насяльніка), Брати Пономаренки… Цей список можна продовжувати безкінечно.
Ведуча: А наших українських письменників гумористів ти знаєш?
Ведучий: Звичайно, - Глазовий, Остап Вишня. Наш земляк – диканчанин Борис Олійник…
Ведуча: А у нас є хлопчик, який читає гуморески відомого українського гумориста Павла Глазового. (вихованець одного з клубів читає гумореску)
Ведучий: А зараз саме час розважитися!!
Ведуча: Запрошуємо по 1 чоловіку від кожного ДЮК разом з асистентом!
Конкурс «Таблички»
Ведучий: А як ти вважаєш, Джульєтта була блондинкою чи брюнеткою?
Ведуча: А до чого тут блондинки чи брюнетки?
Ведучий: Ти як справжня одеситка - відповідаєш питанням на питання! Я веду до того, що якби Джульєтта була блондинкою, то Ромео її б не покохав!
Ведуча: Чому?
Ведучий: Тому що і в той час ходили анекдоти та смішні історії про блондинок, і тому ти сам розумієш…
Ведуча: Отож, до вашої уваги сценка «Ромео та Джульєтта» у виконанні вихованців ДЮК «____»
Ведучий: Сьогодні день гумору, сьогодні сміються всі!!!
Ведуча: Та невже?
Ведучий: Так, навіть Царівна Несміяна засміється в цей день!
Ведуча: Справді?
Ведучий: Не віриш? Зараз перевіримо, і розвеселимо Несміяну!
Конкурс «Царівна Несміяна»
Ведуча: Ми зовсім забули про наших педагогів адже в них також є неабияке почуття гумору, в чому ми , власне, зараз і переконаємося. (на сцену запрошуються педагоги-організатори та по одному вихованцю від кожного клубу)
Конкурс «Клоунський макіяж»
Ведучий: Як ти думаєш, чи сміються над своїми педагогами-організаторами їхні вихованці? Чи придумують про них анекдоти, байки, веселі історії, гуморески?
Ведуча: Не знаю, можливо, сміятися над педагогами вихованці соромляться, але я знаю точно, що коли студенти–практиканти випадково зроблять смішний вчинок, то перекази про це ходять дуже довго.
Ведучий: До вашої уваги сценка «Вожатий» у виконанні вихованців ДЮК «_______»
Ведуча: Чи знають найменші вихованці ДЮКів анекдоти?
Ведучий: Звичайно! Чи не так, діти!
Ведуча: Зустрічайте, вихованців ДЮК «______» зі своїм колажем гуморесок «Сміхограй»
Ведучий: Ну і останній гумористичний номер нашого свята від вихованців ДЮК «______»
Ведуча: Як ви вважаєте, діти, чи можуть бути на святі гумору переможці чи переможені? Я особисто думаю,що можуть. Переможеними можуть вважати себе ті, хто жодного разу не посміхнувся. Чи є такі між вами?
Ведучий: хто б сумнівався, тому я вітаю всіх вас з перемогою, бо щасливе дитинство - це веселий сміх, гумор і чудовий настрій.
Разом: Зі святом вас, любі діти! З гумориною!

Сценарій
конкурсно-розважальної програми «Супер-Леді»
Ведучий 1: Доброго дня всім присутнім у цьому залі - і вихованцям дитячо-юнацьких клубів за місцем проживання, і їх педагогам-організаторам! А також учасникам нашого свята і їх вболівальникам!
Ведучий 2: Сьогодні в нашому Центрі дитячої творчості - свято краси, вишуканості та елегантності, інакше кажучи
Разом: конкурс «Супер-леді»
Ведучий 3: Команди дівчат від кожного клубу позмагаються за звання супер-креативних , супер-модельєрів, суперактивних та найтанцювальніших .
Ведучий 1: То ж під ваші оплески ми запрошуємо команди на сцену
Ведучий 2: Команда 1 -«Блонди 007»!
Ведучий 3: Команда 2 -«Стюардеси»!
Ведучий 1: Команда 3 -«Светские львицы»!
Ведучий 2: Команда 4 -«Карамель»!
Ведучий 3: Команда 5 -«Берегині»!
Ведучий 1: Команда 6- «Чарівниці»!
Ведучий 2: Команда 7 - «Ляльки»!
Ведучий 3: А зараз, традиційно та урочисто, ми представляємо вам наше вельмишановне журі, яке, маємо надію, не тільки суворо, але й справедливо оцінюватиме виступи конкурсанток. За кожен конкурс виставляється максимально 5 балів. (представлення журі, яке складається з хлопців-активістів клубів та педагогів-чоловіків).
Ведучий 1: Оголошуємо 1 конкурс – творча презентація команд. Оцінюється назва, девіз, емблема та загальний імідж команди-учасниці.
(команди виступають по черзі згідно попереднього жеребкування)
Ведучий 2: Доки журі підводить підсумки першого конкурсу на сцені виступають вболівальники команди «Блонди 007» з творчим номером.
Ведучий 3: Оголошуємо 2 конкурс – супер-оригінальний макіяж
(до участі у конкурсі запрошується по одній представниці від команди разом зі своєю асистенткою для виконання ОРИГІНАЛЬНОГО макіяжу. Необхідні косметичні засоби мають бути підготовлені заздалегідь).
Ведучий 1: доки журі підводить підсумки другого конкурсу, ми представляємо вашій увазі творчий номер від болільників команди -«Стюардеси»!
Ведучий 2: Оголошуємо 3 конкурс – турботлива няня.
Ведучий 3: На сцену запрошуються по 2 учасниці від кожної команди. Кожній парі видається пластиковий стаканчик з кефіром (йогуртом або ряжанкою) та маленька ложка. Завдання - якомога швидше, але з турботою, нагодувати свою помічницю, зробивши при цьому стаканчик порожнім.
Ведучий 1: Отож – на старт, увага, марш!.
Ведучий 2: а доки журі підводить підсумки третього конкурсу, для вас творчий номер від болільників команди «Светские львицы».
Ведучий 3: Оголошуємо 4 конкурс – суперогригінальний виріб з пластикових пляшок
(команди заздалегідь підготували вироби – елементи та атрибути жіночого одягу з креативним коментарем. Коментує одна з учасниць)
Ведучий 1: учасниці дуже креативно підійшли до виконання цього конкурсу, журі необхідний час щоб достойно оцінити представлені шедеври. А вам, шановні глядачі ми пропонуємо творчий номер від вболівальників команди «Карамель»!
Ведучий 2: Оголошуємо 5 конкурс – найоригінальніший костюм.
(одна учасниця від команди виступає у ролі модельєра та представляє моделі костюмів)
- Костюм з підручних засобів
- Квітковий костюм
- Фантастичний (неіснуючий костюм)
- Сукня для нареченої
Ведучий 3: для вас творчий номер від болільників команди «Берегиня», доки журі підводить підсумки п’ятого конкурсу.
Ведучий 1: ну що ж, і поспівали, і пожартували. Чи не час трішечки потанцювати. До вашої уваги танцювальний марафон.
(1 учасниця від кожної команди показує рухи, а решта повторює за нею).
Ведучий 2: доки журі оцінює результати танцювального марафону, ми презентуємо вам творчий номер від болільників команди «Чарівниця».
Ведучий 2: Увага! Увага! Оголошуємо останній конкурс-конкурс на уважність.
(Демонструються сюжети, потім задаються запитання учасницям)
1 команда – а) скільки кнопок було на телефоні (7);
б) який номер у космонавта на скафандрі (8)
2 команда – а) скільки кактусів було намальовано на карті (2);
б) яким чином пінгвіни відкрили двері (плавником)
3 команда – а) якого кольору у панди меч (зеленого);
б) – скільки фігурок стояло на вікні (5)
4 команда – а) скільки показав картинок лектор (10);
б) – яку букву стер лектор (р(R))
5 команда – а) скільки кубків було у ведмедя (5);
б) – скільки було ромашок на підвіконні (5)
6 команда – а) скільки гарбузів було на подвір’ї(2);
б) – скільки шишок упало біля Маші (3)
7 команда – а) Яку помилку в слові допустила Маша (замість «о» написала «а») ; б) – скільки рисочок написав на дошці ведмідь (3)
Ведучий 3: для вас творчий номер від болільників команди «Ляльки»!
Ведучий 1: а зараз урочистий та хвилюючий момент цього феєричного дійства. Надаємо слово журі для підведення підсумків та нагородження учасників нашого свята.
Ведучий 2: А ми з вами прощаємося, до наступних зустрічей.

Сценарій розважально-ігрової програми
«У пошуках квітки бажань»
Домашнє завдання: дитячо-юнацьким клубам, які беруть участь у заході необхідно:
1. Підготувати літню назву команди
2. Обрати командира
3. Намалювати емблему команди
А також: успішно пройти всі випробування і зібрати всі пелюстки квітки бажань.
Хід дійства:
Вступне слово ведучої: Дорогі друзі! Сьогодні ми відправляємося з вами у захоплюючу подорож казковою країною у пошуках квітки бажань. Під час подорожі на нас чекають випробування та незвичайні пригоди, бо ж здобути диво-квітку не так просто. Заволодіє нею той, хто зможе зібрати 7 пелюсток квітки бажань.
Отже,чи всі ви готові вирушити в мандрівку? Командири, представте назви своїх команд.(команди на чолі з командирами представляють свої назви)
Ну а тепер вперед до незвіданих чудес чарівної країни.
Педагоги-організатори заздалегідь готують місця для проведення конкурсів, команди отримують маршрутні листи згідно, яких проходять випробування. Увага! Час для перебування на станціях – 7 хв.
Станція «Блакитна пелюстка»
Конкурс «Живильна суміш»
Завдання: Кожен гравець команди додає живильної сили своїм командирам.
Необхідний реквізит: 2 склянки, 1 тарілка; 14 ложок (для всіх команд), кефір або ряжанка.

Станція «Синя пелюстка»
(музика - лавата) хорова композиція :
Вместе танцуем мы – трата-та-та-та!
Танец весёлый наш – это лавата. (1 раз под музику)

Станція «Зелена пелюстка»
Конкурс «Оркестр народних інструментів»
Завдання: Виконати пісню, використовуючи підручні засоби
Необхідний реквізит: маракаси з пластикових пляшок, залізні кришки, ложки тощо.

Станція «Червона Пелюстка»
Конкурс «Розмаїття літніх фарб»
Завдання: зробити різнокольорове оригінальне тату на моделях – гравцях команди.
Необхідний інвентар: фарби, косметичні засоби, пензлики тощо (оскільки команди готуються до виконання завдання заздалегідь, то витратний матеріал вони приносять з собою.)

Станція «Помаранчева пелюстка»
Завдання 2 рівнів складності (враховуючи участь у конкурсах вихованців ДЮК різного віку):
1 завдання – зібрати туристичний намет;
2 завдання – переправа (дозволяється використовувати підручні засоби та матеріали)

Станція «Фіолетова пелюстка»
Конкурс «Рибалка»
Завдання: Команда зможе перейти через річку тільки тоді, як спіймає рибку
Необхідний реквізит: 6 пляшечок, 6 вудочок
.
Станція «Жовта пелюстка»
Конкурс «Юні художники»
Завдання: не торкаючись намалювати:
1 команда – танок метеликів
2 команда – піщаний острів
3 команда – пляж з замками
4 команда – квіткову галявину
5 команда – море з кораблями
6 команда – веселку
7 команда. – квіточку
Необхідний реквізит: аркуш паперу А3, зубна щітка та щітка для фарбування (5 шт.), стакани з розведеною фарбою (гуаш), ємність з водою для миття рук.

Сценарій конкурсної програми
«Євробачення у ДЮКах»
Організаційний момент: Сцена святково прикрашена, фліпчарт, звучать фанфари, вихід ведучих
1 ведучий: Доброго святкового дня всім присутнім у цьому залі!
2 ведучий: Всім !Всім! Адже сьогодні в ДЮКах - грандіозне свято!
1 ведучий: Всім відоме –«Євробачення - 2011»
2 ведучий: 12 претендентів - перемога одна, але в двох номінаціях.
1 ведучий: А чому в двох.?
2 ведучий: Я забув попередити, у нас полюбляють не тільки співати, а й танцювати.
1 ведучий: Зараз перевіримо. Увага учасники, коли я піднімаю руку вгору то всі, хто любить співати голосно аплодують, а коли мій колега підніме руку, то аплодують ті, хто любить танцювати.
2 ведучий: Почали! ( по черзі піднімають руки то 1,то 2 ведучі)
1 ведучий: Так, тоді оголошуємо друге свято – «Танцюють всі»
2 ведучий: Тож у нас подвійне свято. Я люблю подвійні свята.
1 ведучий: Прямо феєрверк свят
РАЗОМ: «Євробачення – танцюють всі» в дитячо-юнацьких клубах за місцем проживання 2011
2 ведучий: Танцюють всі - Польку
1 ведучий: першим на нашій сцені виступає хореографічний колектив арт-компанії «Смішарики» (ДЮК «____»)
2 ведучий: Полька, танок відомий всім, до того ж оригінальний. Зустрічайте : КОНКУРСАНТ №1 – танок «Полька»
1 ведучий: Такі поняття, як друг і товариш існували з давніх-давен .
2 ведучий: Це дуже добре – мати друга. Коли тобі невесело, посмішка друга зможе розбудити твою посмішку і твій гарний настрій прокинеться.
1 ведучий: Арт–компанія «Веселі кульки» (ДЮК «___») нам це доводить.
2 ведучий: Тож зустрічайте - арт-компанія «Веселі Кульки» - КОНКУРСАНТ №2 - «Пісня про дружбу»
1 ведучий: Вечір, ранчо…
2 ведучий: До чого тут ранчо ?
1 ведучий: Це я просто хочу запросити третього конкурсанта - арт-компанію «Holiday» (ДЮК «___»).
2 ведучий: До вашої уваги – КОНКУРСАНТ №3: Кантрі - Вечір на ранчо
1 ведучий: Ще раз про дружбу, але вже дітей з дорослими.
2 ведучий: Це дорослі і діти,(тато, мама і я- наша дружна сім’я)
1 ведучий: Саме так. Тож давайте послухаємо арт-компанію «Туристи» (ДЮК «___»).
2 ведучий: КОНКУРСАНТ №4 - « Неразлучные друзья » - так називається їхній хіт.
1 ведучий: За допомогою фарб можна намалювати все що завгодно – стверджують мешканці арт-компанії «Веселі кульки».
2 ведучий: І я думаю, вони абсолютно праві і мають всі шанси отримати перемогу.
1 ведучий: КОНКУРСАНТ №5:танок «Веселі олівці» у виконанні арт-компанії «Веселі кульки».
2 ведучий: Так хочеться знову поринути у дитинство, у яскравий світ мрій і сподівань, веселкових фарб, ігор, друзів та сюрпризів.
1 ведучий: Мрії збуваються. У нас є така можливість, наступний учасник - КОНКУРСАНТ №6 з арт-компанії «Смішарики» (ДЮК «___») і їх пісенний дарунок - пісня «Дитинства Світ»
2 ведучий: Цікава і оригінальна назва з відомого фільму радянського кінематографу.
1 ведучий: «Іван Васильович змінює професію». Зустрічайте - КОНКУРСАНТ №7 - танок «Іван Васильович змінює професію»
2 ведучий: Вокальний витвір арт-компанії «Фієста» (ДЮК «_____») називається «Пісня про гномика». Зустрічайте, КОНКУРСАНТ №8:
1 ведучий: я запрошую справжніх зірок !
2 ведучий: КОНКУРСАНТИ №9 і їхній - Танок від зірок
1 ведучий: пісня «Аркан» від наших конкурсантів арт-компанії «Сюрприз» (ДЮК «____»).
2 ведучий: Це наші конкурсанти під № 10.Ваші оплески!
1 ведучий: Цікавий танок, оригінальний хореографічний задум та влучні посмішки.
2 ведучий: Все це змішали та додали в танок «Маска»…
1 ведучий: Учасники арт-компанії «Фієста» (ДЮК «_____»).
2 ведучий: Зустрічайте КОНКУРСАНТИ №11 - танок «Маска»
1 ведучий : Уважно запам’ятовуйте номери учасників і кожен з вас обо’язково віддасть свої голоси за конкурсантів, які сподобались.
2 ведучий : От тільки за традицією «Євробачення» за представників своїх арт-компаній ви не голосуєте. А хто порушить правила втратить право голосу.
1 ведучий : Час не стоїть на місці навіть в найурочистіші моменти. Ось і наше шоу добігає кінця
2 ведучий : Залишилось лише визначити переможців. А доки шановне журі впорається із своєю роботою,до вашої уваги – поза конкурсний творчий номер від кращих артистів клубів за місцем проживання.
(Виступи вихованців ДЮК, підведення підсумків,нагородження переможців)
1 ведучий: Вітаємо щиро переможців!
2 ведучий: Сподіваємося ,що наступного року наше «Євробачення» буде ще кращим, ще цікавішим і збере ще більшу кількість глядачів та учасників.

Сценарій розважально-ігрової програми «Кінокастинг»
Ведуча: Доброго дня, шановні друзі, запрошуємо вас на кінокастинг. Сьогодні в нас представлені творчі групи кінокомпаній у такому складі: продюсер, режисер, актори, художник по костюмах, гример, сценарист, дублер, звукорежисер. І ми починаємо наш кастинг з конкурсу трейлерів.
Конкурс 1 «Змагання продюсерів»
Напередодні кінокастингу всі команди отримали завдання підготувати трейлери до відомих кіно-хітів.
Конкурс трейлерів:
- «Аладін»
- «Гаррі Поттер»
- «Пірати Карибського моря»
- «Діти шпигунів»
- «Леон Міллер»
- «Титанік»
Конкурс 2 «Змагання режисерів»
Режисери отримують список героїв своїх нових кіно шедеврів, які вони повинні за 15 хвилин показати глядачам.
Набір 1:
1) Рапунцель – М.(мультфільм)
2) Діксі – М (телепузики)
3) Саллі – М (качки)
4) Джек Горобець – Ф. ( Пірати Карибського моря)
5) Патрік – М. ( Спанчбоб)
6) Герда – М. (Снігова королева)
7) Волк – М. (Ну постривай)
8) Колобок – М. (Колобок)
Набір 2:
1) Скубі – ДУ – М (Скубі – ДУ)
2) Рататуй – М. (Рататуй)
3) Русалочка – М. (Русалочка)
4) Глорія – М. (Мадагаскар)
5) Шемаханська цариця – М. (Шемаханська цариця і три богатирі)
6) Вольт – М. (Вольт)
7) Незнайка – М. (Незнайка)
8)По – М. (Панда Конгфу)
Набір 3:
1) Голубчик – М. (Ріо)
2)Спанч Боб – М. (Спанчбоб)
3) Кай – М. (Снігова королева)
4) Елізабет Тейлор – Ф. (Пірати Карибського моря)
5) Том – М. ( Том і Джері)
6) Барт – М, (Сімсони)
7) Кот Леопольд – М. (Кіт Леопольд)
8)Мартін – М. (Мадагаскар)
Набір 4:
1) Тінкі – Вінки – М. (Телепузики)
2) Молнія Маквін – М. ( Тачки)
3) Мойдодир – М. (Мойдодир)
4)Джері – М. (Том і Джері)
5) Кіт-пес – М (Кіт – пес)
6)Любава – М. (Альоша Попович і Тугарин Змій)
7) Вінні-Пух – М. (Вінні-Пух)
8) Вжик – М. (Чіп і Дейл)
Набір 5:
1) Фіона – М. (Шрек)
2) Сквідверд – М. (Спанчбоб)
3) Ослик Іа – М. (Вінні-Пух)
4) Чіп – М. (Чіп і Дейл)
5) Альоша Попович – М. (Альоша Попович і Тугарин Змій)
6) Почтальйон Пєчкін – М. (Простоквашино)
7) Бомбі – М. (Бомбі)
8) Гена – М. (Чебурашка)
Набір 6:
1) Гаїчка – М. (Чіп і Дейл)
2) Шрек – М. (Шрек)
3) Шарік – М. (Простоквашино)
4) Сенді – М. (Спанчбоб)
5) Дейл – М. (Чіп і Дейл)
6) Меггі – М. (Сімсони)
7) Забава – М. (Альоша Попович і Тугарин Змій)
8) Капітошка – М. ( Капітошка)
Конкурс 3 «Змагання гримерів»
Гримери демонструють на моделях заздалегідь продуманий грим до будь-якого образу.
Конкурс 4 «Змагання художників по костюмах»
Костюмери виходять на сцену і презентують заданий костюм.
Конкурс 5 «Змагання акторів»
Кінопроба на несподіваність. Негайно відповісти на поставлене питання:
– Що у вас на обличчі написано?
–Навіщо ви вчора вкрали мою книгу?
– Де народився Олександр Македонський?
– Навіщо ти весь час колупаєшся у носі?
– Вибачте, що таке сольфеджіо?
– Навіщо ви учора затіяли ту бійку?
– Ти коли лягаєш спати, бороду кладеш зверху ковдри чи під неї?
– Як ти думаєш, бути чи не бути?
Зобразіть:
– крик, якщо вам наступили на ногу гострим каблуком;
– крик-підтримку з галерки театру;
– крик пастухів, що заганяють стадо;
– крик начальника на підлеглого;
– крик сердитої матери, яка кличе дитину;
– крик, якщо вас обшпарили;
– крик «Ура!» на військовому параді;
– крик, коли свердлять зуб;
– крик радості «Мама приїхала!»;
– крик в горах з луною;
Сказати фразу «Я люблю літо» з різними інтонаціями:
–із захватом;
– з нахабством;
– з ненавистю;
- з недовірою;
– зі страхом;
– з відчаєм;
– з гіркотою;
– з бадьорістю ;
–з ніжністю;
– з кокетством;
– з завистю;
– з оптимізмом;
- з повагою;
– з єхидством;
– з ревністю;
– з презирством;
– з насмішкою ;
– з лінню;
– з тремтінням в голосі;
– з радістю;
– зі злом;
– з тугою.
Конкурс 6 «Змагання сценаристів» Сценаристи демонструють сценки.
Конкурс 7 «Змагання звукорежисерів» Озвучити фрагмент фільму чи мультфільму, який заздалегідь приготував режисер.
Сценарій спортивно-розважальної програми
«День туриста»
Захід проходить у вигляді туристичної естафети, у якій бере участь 2 команди по 11-12 чоловік.
1 конкурс «Прохід туристичною стежкою»
На території розкладається інвентар: дерев’яні колоди, пеньки різної величини. Дві команди учасників проходять випробування на біг з перешкодами. Спочатку дистанція з перешкодами, потім дистанція без перешкод з передачею естафети іншому учаснику команди. Потім ту ж дистанцію проходять з вантажем.
2 конкурс «Перенесення потерпілих»
Естафета: 4 учасника з кожної команди переносять по черзі на покривалах інших учасників команди.
3 конкурс «Переправа на конях»
Кожна команда туристів розбивається на 4-5 пар. Один із цієї пари виконує роль коня, інший – вершника. Пари проходять дистанцію і вершник передає естафету іншій парі.
4 конкурс « Встановлення палатки»
Кожній команді видається комплект для встановлення палатки. Інструктори допомагають, вказуючи на послідовність збору.
5 конкурс «Збір вогнища на швидкість»
Учасники команд повинні зібрати з гілок вогнище на швидкість за певний проміжок часу.